BadaniaMedia

Zwycięski weekend Kino Polska Muzyka

W sobotę, 16 marca, kanał Kino Polska Muzyka osiągnął 0,34% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, dzięki czemu zajął pierwsze miejsce wśród kanałów muzycznych nienadawanych naziemnie.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Hitami soboty Kino Polska Muzyka były m.in. programy: Prywatka z największymi przebojami domowych imprez, Przeboje Roku 2005 oraz produkcja własna stacji – program To Był Hit!, w którym najpopularniejsi artyści polskiej sceny muzycznej opowiadają anegdoty dotyczące zapowiadanych przez nich teledysków i wspominają najciekawsze momenty swojej kariery.

      W niedzielę, 17 marca, Kino Polska Muzyka, z udziałem 0,13% w rynku oglądalności, zajął drugie miejsce wśród kanałów muzycznych nienadawanych naziemnie (wszystkie dane: SHR%, All 16-49, live).

       

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *