BadaniaMedia

Zwycięski weekend Kino Polska Muzyka

W sobotę, 16 marca, kanał Kino Polska Muzyka osiągnął 0,34% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, dzięki czemu zajął pierwsze miejsce wśród kanałów muzycznych nienadawanych naziemnie.

 

Hitami soboty Kino Polska Muzyka były m.in. programy: Prywatka z największymi przebojami domowych imprez, Przeboje Roku 2005 oraz produkcja własna stacji – program To Był Hit!, w którym najpopularniejsi artyści polskiej sceny muzycznej opowiadają anegdoty dotyczące zapowiadanych przez nich teledysków i wspominają najciekawsze momenty swojej kariery.

W niedzielę, 17 marca, Kino Polska Muzyka, z udziałem 0,13% w rynku oglądalności, zajął drugie miejsce wśród kanałów muzycznych nienadawanych naziemnie (wszystkie dane: SHR%, All 16-49, live).

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *