Abstra dołącza do IAB i SAR

W lipcu br. firma Abstra dołączyła do struktur IAB Polska oraz SAR – dwóch czołowych organizacji, skupiających największe podmioty zajmujące się komunikacją marketingową w Polsce. W ramach IAB Polska Abstra będzie uczestniczyła w pracach kilku grup roboczych, zajmujących się tematyką związaną z digital marketingiem. W strukturach SAR przedstawiciele Abstra będą uczestniczyć w pracach Klubu Ad/Tech SAR.

 

 

Od początku roku udało się nadać firmie odpowiednie tempo oraz kierunek rozwoju, dlatego wierzymy, że w drugim półroczu chcielibyśmy również postawić na dzielenie się naszymi kompetencjami poprzez uczestnictwo w pracach IAB Polska oraz SAR  –  powiedział Olek Wandzel, VP Strategy w Abstra.

Dzięki nawiązaniu współpracy z IAB Polska przedstawiciele Abstra będą uczestniczyli w ramach kilku grup roboczych, m.in. Content Marketing i Reklama Natywna, Social Media i Public Relations. Z kolei w ramach SAR Abstra będą brać udział w pracach rodzącego się Klubu Ad/Tech SAR.

Ten klub zrzesza w sobie bardzo różne podmioty legitymujące się szerokimi kompetencjami.
Dla Abstra to bardzo ekscytujące, że wspólnie z wieloma tak różnorodnymi firmami z obszaru digital marketingu będziemy mogli wymieniać nasze doświadczenia i inspiracje w dziedzinie komunikacji  i tworzenia rozwiązań dla poszczególnych grup docelowych
dodał Olek Wandzel.

Abstra to największy niezależny producent treści wideo na polskim YouTube. Posiada obszerne portfolio kanałów na YouTube i profili społecznościowych. Do portfolio firmy należą m.in. takie kanały, jak „Abstrachuje.tv”, „Beksy”, „Dla Pieniędzy” i „NP: Nowe Pokolenie”. Każdego miesiąca produkcje Abstra zyskują po 50 mln wyświetleń, a łączna ich liczba przekroczyła już 2 miliardy.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *