Agnieszka Siuzdak dyrektorem ds. wzrostu biznesu contentowego w Gazeta.pl

1 czerwca br. Agnieszka Siuzdak objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. wzrostu biznesu contentowego w portalu Gazeta.pl. Odpowiada za wszystkie działania, których celem jest zwiększenie oglądalności oraz przychodów serwisów Gazeta.pl – m.in. z reklamy programatycznej i działań e-commerce, a także projektów redakcyjnych.
 

Zdjęcie użytkownika Grzegorz Stapiński.

 
Jako dyrektor ds. wzrostu biznesu contentowego portalu Agnieszka Siuzdak odpowiada również za dział marketingu oraz serwisy rozrywkowe Gazeta.pl (m.in. Quizy.Gazeta.pl).
Dyrektor ds. wzrostu contentowego skupi odpowiedzialność za wzrost oglądalności i przychodów Gazeta.pl oraz będzie miała całościowe spojrzenie na monetyzację naszych projektów. Powierzamy to ważne zadanie w najlepsze ręce – jestem przekonany, że energia, skuteczność i świetne umiejętności menedżerskie Agnieszki Siuzdak pozwolą naszym serwisom i biznesom rosnąć w jeszcze szybszym tempiemówi Paweł Wujec, dyrektor segmentu Internet w Agorze.
Agnieszka Siuzdak pracuje w Agorze od 2006 r. Zaczynała jako redaktor serwisu Wiadomosci.Gazeta.pl. Następnie była wydawcą Wiadomości na stronie głównej Gazeta.pl i w tej roli koordynowała m.in. obsługę redakcyjną wyborów parlamentarnych w 2011 r. Od 2012 r. zarządzała newsroomem Gazeta.pl, a od października 2013 r. sprawowała funkcję dyrektor serwisów informacyjnych. W ramach swoich obowiązków zarządzała zespołami serwisów informacyjnych, współtworzyła nowe produkty rozrywkowe, takie jak Quizy.Gazeta.pl, i zajmowała się licznymi projektami rozwojowymi, m.in. związanymi z budową pozycji treści Gazeta.pl na Facebooku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *