BadaniaMedia

Dobre wyniki oglądalności lokalnej produkcji kanału Da Vinci

Drugi sezon lokalnej produkcji kanału Da Vinci Kids – rodzinny teleturniej „Czy jesteś tak mądry jak ja?” – spełnił oczekiwania nadawcy i był najlepiej oglądaną propozycją kanału w maju 2018r.

 

 

 

 

Rekordowy odcinek zagwarantował stacji AMR 0,08%, SHR 0,59% spośród ogółu widzów. Najlepszy wynik w grupie odbiorców 4 – 12 lat wyniósł : AMR 0,29%, SHR 2,88%, natomiast w grupie 16 – 49 lat odnotowano odpowiednio: 0,11% i 1,05%.

„Czy jesteś tak mądry jak ja?” to pierwsza w pełni lokalna (polska) produkcja kanału. Obecnie stacja pracuje nad kolejnym lokalnym formatem, który na antenie może znaleźć się jesienią tego roku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *