BadaniaMediaZapowiedzi TV

Jesienny wzrost TTV i wiosenne plany programowe 2019

Średni zasięg kanału TTV jesienią wyniósł aż 56% i tym samym utrzymał 4. pozycję wśród najbardziej zasięgowych kanałów DTT. TTV znajduje się także w TOP 10 wszystkich kanałów na rynku pod względem SHR% w grupie komercyjnej i rok do roku odnotował wzrost na poziomie prawie 30%, także pod względem AMR%.

 

W tegorocznej jesiennej ramówce królowały „Królowe życia” ze średniorocznym AMR% na poziomie 1,1%!. Kolejnym największym zainteresowaniem pod względem AMR% cieszyły się programy: „De Facto” 0,95%, „Googlebox przed telewizorem” 0,92%, „Made in Maroko” 0,90%, „Dżentelmeni i wieśniacy” 0,83%.

A już w nowym roku kolejne nowości oraz nowe sezony uwielbianych programów. W ramówce pojawią się m.in. takie hity jak „Googlebox”czy nowy sezon programu„Druga Twarz”.

Wiosną 2019 roku wystartuje także kolejny,  9. już sezon dobrze znanego widzom TTV programu „Ostre cięcie”. Od początku emisji seria przyciągnęła uwagę wielu widzów, z roku na rok zwiększając swój udział w grupie kobiecej, ale to 8. sezon poszybował, by w efekcie osiągnąć 4,17% SHR w grupie 16-49 oraz aż 5,2% SHR w grupie kobiet 16-49.

Dane: NAM, SHR%, AMR% I – XI 2018, COV% IX – XI 2018, A16-49; SHR% „Ostre Cięcie”, 2018, A16-49, W16-49.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *