„Jeszcze więcej świąt. Do czytania, do myślenia, do rozmawiania” – specjalne propozycje „Wyborczej” i Wyborcza.pl na Boże Narodzenie (wideo)

Trwa świąteczna kampania „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl  pod hasłem „Jeszcze więcej świąt. Do czytania, do myślenia, do rozmawiania”. Do sięgnięcia po treści „Wyborczej” zachęca w niej Artur Andrus, który będzie też bohaterem specjalnego, wigilijnego wydania „Wyborczej”. Świąteczne teksty przygotowane przez wszystkie działy dziennika i redakcje lokalne są też dostępne w serwisie Wyborcza.pl w sekcji  Wyborcza.pl/swieta2021.

 

Na nadchodzące święta Bożego Narodzenia redakcja „Wyborczej” przygotowuje specjalne publikacje dla swoich czytelniczek i czytelników. W internecie zbiera je okolicznościowa sekcja Wyborcza.pl/swieta2021. W akcję świąteczną zaangażowane są wszystkie działy dziennika, w tym redakcje lokalne – łącznie zespół „Wyborczej” stworzy ponad sto materiałów do czytania, słuchania i oglądania

Specjalne wydanie wigilijne dziennika ukaże się w piątek, 24 grudnia – w kioskach i na Wyborcza.pl. Bohaterem okładkowego wywiadu będzie Artur Andrus, z którym świąteczną rozmowę „Czy był jamnik w Betlejem” przeprowadził Michał Nogaś.

Czy ze słów takich, jak jamnik, krejzol, puszek, czy szczepionka można ułożyć pastorałkę? Artur Andrus udowadnia, że tak. Słowa podpowiadali mu: Magdalena Grzebałkowska, Zbigniew Rokita, Małgorzata Rejmer, Wojciech Chmielarz, Sylwia Chutnik, Mariusz Szczygieł i Michał Nogaś, a utwór zaśpiewała Joanna Kołaczkowska przy akompaniamencie Łukasza Borowieckiego.
Tekst „Piestorałki” ukaże się w wigilijnym wydaniu „Wyborczej”, a na Wyborcza.pl można będzie posłuchać utworu w wykonaniu Joanny Kołaczkowskiej.

W świątecznym wydaniu „Wyborczej” przeczytamy m.in.: opowieść wigilijną „Judasz” Katarzyny Puzyńskiej, tekst „Ważne, by na wigilii odłożyć noże”, czyli jak spędzić święta z rodziną, która ma inne poglądy polityczne od naszych, a także historię o wróżkach, z którymi swoje losy konsultują inwestorzy giełdowi, adwokaci i … prezydenci Francji oraz balladę o Ondraszku, który zabierał bogatym i nie rozdawał biednym. Adam Michnik poleca też tekst Timothy’ego Snydera o świecie, który jest jednym wielkim obozem.

Tradycyjne wigilijne wydanie „Gazety Wyborczej” będzie dostępne w punktach sprzedaży prasy w cenie 9,99 zł. Z wersji cyfrowej można skorzystać, wybierając jeden z pakietów subskrypcyjnych dostępnych w świątecznej promocji już od 9,99 zł za 4 tygodnie.

Świąteczne publikacje „Wyborczej” promuje kampania pod hasłem „Jeszcze więcej świąt. Do czytania, do myślenia, do rozmawiania” z udziałem Artura Andrusa. Kampanie realizowana jest w internecie (sieć Google, YouTube i Facebook) oraz w telewizji (TVN, Polsat, TVN24). Towarzyszy jej autopromocja na tradycyjnych i cyfrowych łamach dziennika oraz na profilach „Wyborczej” w mediach społecznościowych. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *