Marta Dolecka dyrektorem HR w WP Media

Do zespołu zarządzającego Wirtualna Polska Media dołączy Marta Dolecka. Od 1 stycznia awansuje na stanowisko dyrektora HR. Będzie odpowiedzialna za realizację strategii personalnej w największej spółce należącej do holdingu Wirtualnej Polski.

 

 

 

 

Marta Dolecka karierę w Wirtualnej Polsce rozpoczęła w 2017 roku. Pełniła funkcję dyrektora sprzedaży Działu Kluczowych Klientów oraz dyrektora operacyjnego w Pionie Sprzedaży. W lipcu 2019 roku objęła stanowisko Senior HR Biznes Partnera w Dziale HR. Wcześniej przez ponad 20 lat zdobywała doświadczenie w koncernach medialnych m.in. Ströer Media i Grupie ZPR.  Od 2006 roku pracowała w Grupie RAS Polska, gdzie zarządzała wieloosobowymi zespołami, pełniąc rolę m.in. dyrektora Działu Sprzedaży Specjalnej (Fakt, Przegląd Sportowy, online) i dyrektora sprzedaży w Biurze Reklamy Prasy Codziennej. W latach 2014–2017 była dyrektorem Działu Kluczowych Klientów w grupie RASP–Onet, gdzie odpowiadała za sprzedaż zarówno obszaru print, jak i online.

 

 

Awansując do zespołu zarządzającego WP Media Marta Dolecka przejmie obowiązki, które tymczasowo pełniła Iwona Wencel, wiceprezes ds. HR Wirtualna Polska Holding.

– Za kilkanaście dni, w Warszawie, rozpoczniemy pracę w nowej siedzibie, przy Żwirki i Wigury 16. Jednym z powodów zmiany było poprawienie środowiska pracy naszych pracowników. Marta Dolecka, wspólnie z całym zespołem zarządzającym, będzie miała za zadanie budować wysokie zaangażowanie naszych ludzi, poprzez zarządzanie wszystkimi procesami HR, nie tylko w Warszawie i Gdańsku, ale również we Wrocławiu, Lublinie, Krakowie czy Poznaniu. Jestem przekonana, że jej energia, odwaga i doskonała znajomość polskiego rynku medialnego pozwolą nam dalej rozwijać talenty Wirtualnej Polski mówi Joanna Pawlak, prezes Wirtualna Polska Media.

Marta Dolecka jest absolwentką psychologii biznesu dla menadżerów Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, ukończyła też kurs Business Coaching Diploma.

Wirtualna Polska to holding spółek mediowych oraz e-commerce. Jest właścicielem portalu horyzontalnego WP, prowadzi również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy WP abcZdrowie. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, nocowanie.pl, eholiday.pl), mody (domodi.pl, allani.pl), wyposażenia wnętrz (homebook.pl) i projektowania domów (extradom.pl), usług finansowych (totalmoney.pl) oraz motoryzacji (superauto.pl, autocentrum.pl). Zgodnie z badaniem Gemius/PBI, w listopadzie 2019 roku z produktów internetowych WP korzystało 21,4 mln Polaków.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *