Media i marki Grupy Agora grają dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

W niedzielę, 30 stycznia br. odbędzie się 30. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którego hasłem przewodnim jest „Przejrzyj na oczy”, a celem zakup specjalistycznego sprzętu dla oddziałów okulistyki dziecięcej w całej Polsce. Media i marki Agory jak co roku wesprą akcję, organizując aukcje internetowe, zbierając pieniądze do wirtualnych puszek oraz relacjonując przebieg niedzielnego finału. Specjalne aukcje, skarbonki i inne działania przygotowały „Gazeta Wyborcza”, Wydawnictwo Agora, księgarnie internetowe Kulturalnysklep.pl i Publio.pl, załoga drukarni Agory w Warszawie, Gazeta.pl, Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda, sieć kin Helios, NEXT FILM i sieć lokali Pasibus.

„Gazeta Wyborcza” wraz z załogą drukarni Agory w Warszawie przygotowała wyjątkowe aukcje internetowe – m.in. prenumeratę Wyborcza.pl na 100 lat, a nawet jeden dzień dłużej, możliwość zostania bohaterem lub bohaterką z pierwszej strony lokalnego wydania dziennika, spacer z profesorem Marcinem Matczakiem po Wrocławiuzwycięskie zdjęcie w konkursie Śląska Fotografia Prasowa 2020, a także pięć 2-osobowych zaproszeń do zwiedzania budynku stołecznej drukarni przy ul. Daniszewskiej 27. W sieci dostępna jest także eSkarbonka „Wyborczej”, do której można przekazywać swoje wpłaty aż do 30. Finału WOŚP – 31 stycznia 2021 r. Więcej informacji na temat działań „Gazety Wyborczej” związanych ze wsparciem WOŚP wraz z linkami do wszystkich aukcji znajduje się na Wyborcza.pl/wosp, a także tutaj.

Spacer po Puszczy Białowieskiej z Adamem Wajrakiem, książki z autografami ich autorów – m.in. „Wybór” Anne Applebaum i Donalda Tuska oraz głośny poradnik Natalii de Barbaro „Czuła przewodniczka. Kobieca droga do siebie”, płyty z specjalną dedykacją od artystów – Kwiatu Jabłoni i zespołu Perfect, a także roczny e-bookowy abonamentPublio.pl – te wyjątkowe nagrody trafią do zwycięzców tegorocznych aukcji internetowych Wydawnictwa Agora oraz księgarni internetowych Kulturalnysklep.pl i Publio.pl . Dochód z licytacji w całości zostanie przeznaczony na cel 30. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Więcej informacji – tutaj.

Gazeta.pl po raz czwarty zagra dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy #JedenDzieńDłużej. To kontynuacja projektu, który narodził się po tragicznych wydarzeniach, jakie rozegrały się podczas 27. Finału WOŚP w Gdańsku – redakcja Gazeta.pl postanowiła wtedy dokończyć przerwaną zbiórkę, pokazując przy tym, że najważniejsze jest dobro i wzajemne wsparcie. Aukcje portalu zakończą się w poniedziałek, 31 stycznia br., czyli dzień po finale WOŚP. Na aukcjach przygotowanych przez zespół Gazeta.pl można wylicytować m.in. metamorfozę przeprowadzoną przez stylistów Avanti24.pldzień na planie zdjęciowym programu „Studio Biznes”, lekcję rysowania online z Tomaszem Samojlikiem, a także możliwość nazwania jednego z bohaterów epizodycznych nowej książki Remigiusza Mroza. Linki do wszystkich aukcji Gazeta.pl można znaleźć tutaj. Więcej informacji – tutaj.

Radio TOK FM zachęca wszystkich słuchaczy do udziału w 7 licytacjach, na których można wygrać m.in. 100-letni dostęp do wszystkich podcastów i archiwum audycji TOK FM oraz komplet unikalnych kubków TOK FM z podpisami dziennikarzy stacji, a także uczestnictwo w popularnych audycjach TOK FM. Linki do aukcji wraz ze szczegółowymi opisami można znaleźć na www.tokfm.pl/aukcje.

Stacje muzyczne Grupy Radiowej Agory zbierają wpłaty na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy do eSkarbonek – słuchacze mogą przekazywać pieniądze do puszek Radia PogodaRock Radia i Radia Złote Przeboje. Więcej informacji – tutaj.

Sieć kin Helios jak co roku wystawiła na aukcje dla WOŚP trzy roczne karnety upoważniające do codziennych wejść na dowolnie wybrane seanse we wszystkich kinach sieci w całej Polsce (linki do trzech aukcji można znaleźć na stronie www.helios.pl/wosp). NEXT FILM przygotował dla fanów kina aukcję zaproszenia na uroczystą premierę filmu „8 rzeczy, których nie wiecie o facetach” z udziałem jego twórców, a także przekazał na licytacje sztabowi WOŚP rekwizyty z filmu „Johnny” o ks. Janie Kaczkowskim – charakterystyczne elementy garderoby głównego bohatera, w którego w filmie wcielił się Dawid Ogrodnik. Więcej informacji – tutaj.

Sieć Pasibus przygotowała wyjątkowe licytacje dla fanów kultowych burgerów. Na aukcje dla WOŚP wystawiła: przyjazd foodtrucka wraz ze 100 burgerami na prywatną lub firmową imprezę, wielką ucztę bez limitów dla zwycięzcy i trzech znajomych w wybranym lokalu Pasibusa, zestaw gadżetów oraz trzy Zestawy Rasowego Pasibrzucha. Więcej informacji – tutaj.

Grupa Agora, jej spółki i marki od wielu lat realizują działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Inicjują oraz angażują się w szereg projektów edukacyjnych, społecznych i kulturowych, a także dotyczących zrównoważonego rozwoju. W 2021 r. Agora została nagrodzona już po raz trzeci Srebrnym Listkiem „Polityki” za odpowiedzialne praktyki zarządcze. Spółka cyklicznie przygotowuje swój raport odpowiedzialności, którego najnowszą edycję znaleźć można na stronie RaportCSR-2020.agora.pl. Grupa Agora na bieżąco informuje o swoich działaniach z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu na stronie www.agora.pl/news/odpowiedzialny-biznes.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *