Internet & Gry - Reklama

MotoAsy Interii wręczono po raz trzeci

Styl, Moc, Klasa, Rozsądek, Miasto, Na każdą drogę, Do pracy, Legenda i Eco to kategorie do których zgłoszono ponad sto modeli 24 marek. Zwycięzców w plebiscycie MotoAs Interii wskazali kierowcy i pasażerowie – użytkownicy serwisu Motoryzacja w Interii.

 

W trzeciej edycji plebiscytu MotoAs Interii po raz kolejny rywalizowały wiodące na polskim rynku marki samochodowe. Zgłoszenia zostały podzielone na dziewięć kategorii: Styl, Moc, Klasa, Rozsądek, Miasto, Na każdą drogę i Do pracy, a także unikalna, właściwa tylko temu konkursowi Legenda oraz wprowadzona w tej edycji Eco. Uroczystość wręczenia nagród odbyła się 26 czerwca w Warszawie.

Lista MotoAsów Interii 2018 przedstawia się następująco:

KLASA – Lexus LS (miejsce drugie: Audi A8, trzecie: Peugeot 508)

LEGENDA – Ford Mustang (przed Volvo P1800S i Jeepem Wranglerem)

MIASTO – Seat Ibiza (Toyota Aygo, Renault Captur)

MOC – Kia Stinger (Alfa Romeo Stelvio QV, Hyundai i30N)

NA KAŻDĄ DROGĘ – Skoda Karoq (Volvo XC60, Jeep Compass)

ROZSĄDEK – Volkswagen Golf Variant (Skoda Octavia, Mazda 3)

STYL – Mercedes CLS (Alpine A110, Mitsubishi Eclipse Cross)

ECO – Nissan Leaf (Jaguar I-Pace, Kia Niro)

DO PRACY – Dacia Dokker (Fiat Ducato, Opel Insignia)

– Interia, która niedawno przekroczyła po raz pierwszy 20 mln użytkowników miesięcznie, zaproponowała ponad połowie Polaków uczestnictwo w jury plebiscytu. A nasi użytkownicy to przede wszystkim użytkownicy waszych samochodów: ich kierowcy i pasażerowie. Jeżdżą nimi do pracy i na wakacje, są wożeni do szkoły, podróżują z rodzinami, dzięki tym samochodom zarabiają pieniądze. Oni najlepiej, bo z własnego doświadczenia znają ich wady i zalety – powiedział otwierając uroczystość wręczenia MotoAsów Radosław Kucko, członek zarządu Interii, prywatnie miłośnik motoryzacji.

Redakcja serwisu Motoryzacja przyznała również nagrody specjalne, dla najlepszych wydarzeń motoryzacyjnych ubiegłego roku. Wyróżniania otrzymały: Camp Jeep, Kia Platinum Cup oraz Dacia Duster Elf Cup.

Więcej informacji pod adresem: www.motoas.interia.pl

Według Badania Gemius/PBI w maju br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 19 mln realnych użytkowników i 1,5 mld odsłon, a sam portal Interia – 13,7 mln użytkowników i 929,8 mln odsłon.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *