Technologia - Promocje

Niekwestionowany lider jakości na rynku wideorejestratorów

W III kwartale tego roku w Polsce sprzedano 58 tysięcy wideorejestratorów, co oznacza niewielki, dwuprocentowy wzrost w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Z kolei w okresie od października 2018 do końca września 2019 roku w naszym kraju sprzedano 261 tysięcy sztuk takich urządzeń. Dane pochodzą z raportu GFK dla rynku wideorejestratorów za trzeci kwartał 2019 roku.

 

 

 

 

Na tym tle bardzo pozytywnie prezentuje się firma Mio, która zanotowała wzrost sprzedaży zarówno w ujęciu ilościowym jak i wartościowym. W III kwartale 2019 roku marka Mio zanotowała aż 26,9 % wzrost liczby sprzedanych urządzeń. W okresie dwunastu miesięcy (wrzesień 2018 do października 2019) wzrost liczby sprzedanych wideorejestratorów wyniósł natomiast 13 %.

„To potwierdzenie, że obrana przez nas strategia koncentracji na segmencie premium była właściwa. Świadomość klientów stale rośnie, a cena przestaje być jedynym kryterium wyboru urządzenia. Dlatego postawiliśmy na jakość oraz niezawodność. Dzięki temu produkty cieszą się najlepszym stosunkiem ceny do jakości.”mówi Mariusz Manowski, CEE Country Director firmy MiTAC.

„Mio wyznacza także nowe standardy technologiczne na rynku wideorejestratorów o czym świadczy chociażby autorska technologia Mio Night Vision. Kamery rejestrują doskonały obraz nawet w ekstremalnych warunkach oświetleniowych, dzięki użyciu odpowiednich komponentów i parametrów”dodaje Mariusz Manowski.

Mio planuje ugruntować swoją pozycję czołowego gracza na rynku wideorejestratorów poprzez wprowadzenie wielu nowości. W tym roku na rynku zadebiutowały już wideorejestratory dla motocyklistów, a Mio stało się pierwszą firmą w Europie, oferującą tego typu produkty. Mio nie zapomina także o segmencie tańszych rozwiązań. Mimo bardzo agresywnej konkurencji cenowej ze strony B-brandów marka sukcesywnie powiększa swoje udziały również w tym segmencie.

Warto zaznaczyć, że Mio dynamicznie rozwija się nie tylko w Polsce – firma zanotowała w trzecim kwartale 2019 roku 96,3% procentowy wzrost sprzedaży w Czechach (licząc rok do roku), bardzo szybko rośnie też na Węgrzech (dwukrotny wzrost sprzedaży) i widzi duży potencjał do rozwoju w Turcji, gdzie już jakiś czas temu zaczęła intensywnie się rozwijać.

„Dostrzegamy bardzo dużą szansę w rozwoju marki Mio w Turcji i konsekwentnie wdrażamy nasze kolejne działania w tym regionie.”dodaje Mariusz Manowski.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *