Nowi partnerzy licencyjni marki Ben 10

Cartoon Network nawiązał współpracę z ponad setką partnerów z regionu EMEA. Wśród nich są przedstawiciele branży odzieżowej i wydawniczej, a także producenci zabawek, artykułów domowych i higienicznych.

 

Nowa odsłona “Ben 10”, jednego z najpopularniejszych seriali Cartoon Network, zadebiutowała w regionie EMEA w październiku zeszłego roku. Obecnie kreskówka notuje wysokie wyniki oglądalności, jej zasięg stale rośnie dzięki nowym umowom z telewizjami naziemnymi, a Cartoon Network chwali się listą ponad stu partnerów licencyjnych w regionie EMEA.

Strategia handlowa w regionie EMEA rozpoczęła się od wprowadzenia do sprzedaży zabawek produkowanych przez głównego globalnego partnera, firmę Playmates. Giochi Preziosi Group wspiera ich marketing i dystrybucję w Europie, z kolei Flair odpowiada za dystrybucję w Wielkiej Brytanii. Linia produktów takich jak figurki i zestawy zabawek dostępna jest w sklepach od lipca 2017 roku i wspierana jest intensywnymi działaniami sprzedażowymi

Cartoon Network nie poprzestaje na udanym wprowadzeniu do sprzedaży zabawek. Stacja kompletuje silny skład partnerów licencyjnych z innych kategorii, a kolejne produkty pojawią się na półkach już w sezonie jesień/zima. W Wielkiej Brytanii partnerami z branży odzieżowej zostały Smith & Brooks (odzież codzienna), Fashion UK (odzież codzienna), Cooneen Group (odzież nocna i bielizna), Drew Pearson International (akcesoria) and Roy Lowe and Sons (skarpetki). Partnerami wydawniczymi są Centum Books (publikacje i powieści) oraz Panini (czasopisma). W branży artykułów domowych współpracę podjęły Dreamtex (tekstylia domowe) oraz Zak (zestawy lunchowe i kubki).

Pierwszymi partnerami licencyjnymi w Hiszpanii i Portugali zostały Air Val Iberia (higiena osobista) oraz Kid Licensing Iberia (zegarki i oświetlenie). W Turcji Zorluteks Tekstil Ticaret Ve Sanayi A.S. buduje ofertę w kategorii artykułów dla domu. We Włoszech partnerami licencyjnymi zostały Commerciale Compana Srl (obuwie) oraz Original Marines (odzież i akcesoria). Z kolei Sun City Sasu rozwija ofertę odzieży dziecięcej i akcesoriów dla włoskiego i iberyjskiego rynku. Dodatkowo, Skybrands zajmie się artykułami pościelowymi i odzieżą dziecięcą w regionie nordyckim, wprowadzi również licencjonowane artykuły pościelowe na rynek niemiecki.

Cartoon Network podpisał także porozumienia z IMC (walkie talkie, gry planszowe), Mondo (dmuchane zabawki) oraz Ferrero (jajka z niespodzianką Kinder). Zupełnie nowa gra produkcji Outright Games, „Ben 10”, pojawi się w listopadzie.

Również w Polsce stacja poszerzyła grono swoich partnerów, oferując produkty z bohaterem popularnej kreskówki w różnych kategoriach. Reserved Kids i Smyk (odzież, obuwie i akcesoria) stworzy ofertę produktów z „Ben 10” na rok 2018. EplusM wprowadzi odzież w sieciach. Carbotex (poduszki, kołdry, poszewki i koce) zaprezentuje tekstylia domowe w pierwszym kwartale 2018 roku. Nakładem wydawnictwa Ameet ukażą się nowe książki na licencji „Ben 10” już w listopadzie br., a artykuły szkolne firmy Derform z wizerunkami bohaterów kreskówki pojawią się w 2018 roku.

Zabawki produkowane przez Playmates w Polsce dystrybuowane są przez firmę Epee. W sprzedaży pojawiły się nowe produkty, m.in. wyposażone w światło i dźwięk figurki, zestawy tematyczne, a także najważniejszy atrybut bohatera serialu Cartoon Network – Omntrix. Produkty są wspierane intensywnymi działaniami promocyjnymi w sklepach, które obejmują m.in. specjalne eventy w centrach handlowych, a także tournée znanego z kreskówki kampera – Gruchota.

– Po tych wszystkich latach ‘Ben 10’ wciąż ma siłę przebicia i trafia do dzieci, przede wszystkim dzięki postaciom, z którymi można się utożsamiać, oraz ekscytującym przygodom, które rozpalają wyobraźnię dzieciaków. Niesamowity sukces nowej linii zabawek Playmates to silny fundament pod nowe działania licencyjne wokół ‘Ben 10.’ Z wielką przyjemnością ogłaszamy listę naszych partnerów, którzy przygotowali świeże, nowatorskie i kreatywne produkty, oferujące fanom najlepsze możliwe doświadczenia w kontakcie z marką.wyjaśnia Maria Rosaria Milone, Senior Director, Category Management & Agent Markets, Cartoon Network Enterprises EMEA.

Nowe przygody żywiołowego, uwielbiającego zabawę Bena Tennysona to powrót do jego najpopularniejszego wcielenia – dziesięcioletniego chłopca, który potrafi zmieniać się w kosmitów. Tylko w drugim kwartale 2017 roku „Ben 10” dotarł do 178 milionów osób na świecie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *