Internet & Gry - Reklama

Ofeminin liderem wśród serwisów kobiecych – ruszają nowe cykle wydawnicze

Ofeminin.pl umacnia swoją pozycję jako lider serwisów kobiecych w Polsce. Według danych Gemius/PBI w sierpniu miał 4,25 mln RU. Serwis opiera swoją strategię na idei siostrzeństwa – wspieraniu kobiet przez kobiety i poruszaniu jeszcze większej liczby ważnych dla nich tematów.  Na łamach Ofeminin pojawiły się nowe cykle wydawnicze poświęcone emocjom, zdrowiu fizycznemu i psychicznemu oraz doświadczeniom macierzyńskim.

 

W tym roku redakcja Ofeminin zrealizowała już wiele nowych projektów w tym m.in. wirtualny event „Ofeminin Influencer Awards”, stworzyła autorski podcast “Czego pragną dziewczyny?” i poszerzyła serwis o funkcjonalności związane z e-commerce. Serwis przyciąga uwagę coraz większej liczby użytkowniczek. Według danych Gemius/PBI w sierpniu miał 4,25 mln RU. W porównaniu z tym samym okresem w 2019 roku, liczba użytkowniczek Ofeminin wzrosła o 1,3 mln RU.

Z obserwacji prowadzonych przez serwis wynika, że istnieją cztery obszary, w których kobiety najbardziej oczekują wsparcia: motherhood, body & spirit, equality i choices. Tak tez nazwaliśmy obszary tematyczne, które można znaleźć na Ofeminin.pl  – mówi Martyna Wyrzykowska, redaktorka naczelna Ofeminin.pl. Ofeminin ma najwięcej mam wśród kobiecych wertykali kobiecych, a dialog z nimi w naszych social mediach jest wręcz niesamowity. Widzimy, że dzisiejsze mamy potrzebują zupełnie nowego, szczerego podejścia do rodzicielstwa i właśnie takie treści im oferujemy. Z kolei segment “body & spirit” jest naturalną konsekwencją zmiany sposobu myślenia, jaki obserwujemy u młodych kobiet – o ciele, formie i urodzie już nie rozmawiamy w oderwaniu od zdrowia psychicznego. Będziemy również więcej mówić o równości, ponieważ nadal wiele kobiet nie dostrzega tego problemu. Obszar “choices” powstał na bazie obserwacji społeczności Klubu Ekspertek – kobiety potrzebują bezpośrednich porad, wskazówek dotyczących produktów i nowinek. Ocenie poddane zostają nie tylko produkty, ale również doznania czy styl życia itd. Nie zabraknie testów – w formie zdjęciowej, pisanej oraz wideo. Ofeminin głęboko wierzy, że wokół tych obszarów można zbudować kobiece więzi i społeczności dodające sobie otuchy i wsparciadodaje Martyna Wyrzykowska.

Jesienny sezon na Ofeminin.pl to duża liczba nowych formatów, które odpowiadają na potrzeby rosnącej liczby użytkowniczek portalu. Pojawią się cykle, które będą wsparciem i źródłem rzetelnej wiedzy oraz artykuły, które mówią o rzeczach istotnych dla kobiet. Jesień na ofeminin.pl to dobra energia i siła siostrzeństwa.

W ramach obszaru Motherhood przygotowany jest cykl “Tak, mamy”. To format, w którym redakcja, użytkowniczki i zaprzyjaźnione z redakcją gwiazdy dzielą się swoimi macierzyńskimi doświadczeniami, bez upiększających rzeczywistość filtrów.

Obszar Choices zostanie zasilony testami redakcyjnymi – w nowoczesnym, wieloplatformowym wydaniu, które pozwolą użytkowniczkom dokonywać łatwiejszych wyborów.

W serwisie, w ramach filaruBody & Spirit startuje “Alfabet emocji” – cykl tekstów pomagający rozpracować uczucia, pomagający rozpracować uczucia, które często trudno zidentyfikować.

Ofeminin wspiera nową generację kobiet i zachęca je do propagowania równości, nie tylko w życiu zawodowym. Powstała lista dziesięciu liderek „Girl Power Generation”, które stanowią inspirację w poszczególnych kategoriach, m.in. na rynku pracy, w popkulturze, w social mediach czy polityce. Na Ofeminin.pl będą publikowane cyklicznie obszerne rozmowy o najważniejszych wyzwaniach i celach pokolenia, które wychowało się w przekonaniu, że równość to coś oczywistego, choć nie zawsze zgodnego z rzeczywistością.

– Progresywne podejście do kobiecości gwarantuje nam również zupełnie nowe możliwości content marketingowe. Zmiany dostrzegamy nie tylko w odbiorcach, ale również w naszych klientach. Zmienił się typ kobiecości, jaki chcą lansować w swoich przekazach marketingowych – co nas bardzo cieszy. Chcemy dawać im jeszcze lepsze otoczenie reklamowe dla tych nowoczesnych treści tłumaczy Magdalena Ignatowicz, Business Development Manager Ofeminin & Noizz.pl.  

 

Więcej na ofeminin.pl 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *