OMEGA z wyjątkową kampanią telewizyjną (wideo)

Dziś startuje wyjątkowa i historyczna kampania telewizyjna prezentująca zegarek OMEGA Speedmaster, czyli pierwszy zegarek, który znalazł się na Księżycu. Za zakup mediów odpowiada zespół LuxHub w Havas Media Group.

 

 

Marka OMEGA stworzyła limitowany model zegarka z kolekcji Speedmaster w celu uczczenia 50. rocznicy lądowania człowieka na Księżycu. To Speedmaster Professional, zwany też „Moonwatchem”, 21 lipca 1969 roku stał się pierwszym zegarkiem w historii, który znalazł się na Księżycu. Model ten do dziś jest oficjalnym zegarkiem NASA wykorzystywanym do wszystkich misji kosmicznych z udziałem człowieka. Marka OMEGA pokazuje w ten sposób jak doskonale łączy w swoich zegarkach najnowsze rozwiązania technologiczne z historią.

 

https://youtu.be/rldsIzjcYuI

 

W związku z rocznicą, dziś startuje wyjątkowa kampania telewizyjna prezentująca zegarek OMEGA Speedmaster, która potrwa do końca miesiąca. Kampania została zaplanowana w oparciu o stacje TVN i Polsat oraz selektywnie dobrane kanały tematyczne. W spocie telewizyjnym wystąpił aktor George Clooney, który od wielu lat jest ambasadorem i fanem marki OMEGA. Za zakup kampanii telewizyjnej odpowiada zespół LuxHub, czyli wyspecjalizowana w komunikacji marek premium jednostka Havas Media Group.

 

 

Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.

  • Agencja mediowa specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Fullsix Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), Havas X (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *