BadaniaMedia

Początek roku z wysokimi udziałami oglądalności TVN24 i TVN24 BIS

TVN24 rozpoczął rok wynikiem udziałów w oglądalności na poziomie 4,8% SHR w grupie wszyscy 4+, pozostając liderem stacji informacyjnych w Polsce. Natomiast w grupie Top Management, TVN24 był drugą najchętniej oglądaną stacją na polskim rynku, osiągając wynik na poziomie 8,7% SHR.

 

W tym okresie na wyniki TVN24 największy wpływ miały tragiczne wydarzenia w Polsce, między innymi śmierć Prezydenta Gdańska, Pawła Adamowicza, relacje z  27 Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a także gorąca atmosfera polityczna związana z bieżącymi wydarzeniami w kraju.

Z kolei TVN24 BiS skorzystał z podwyższonego zainteresowania informacjami zagranicznymi,  między innymi tematyką Brexitu i programami jemu poświęconymi, osiągając wynik udziałów w oglądalności na poziomie jednego procenta w grupie Top Management.

W styczniu serwisy i aplikacje newsowe Grupy TVN w badaniu rynkowym gemiusAudience odnotowały najlepsze wyniki w historii – ponad 9,1 mln realnych użytkowników, co przełożyło się na zasięg na poziomie 32% w kategorii „informacje i publicystyka”.

Źródło: NAM – styczeń 2019; gemiusAudience – styczeń 2019

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *