BadaniaSport w TV

Rekordowa oglądalność El Clásico w Eleeven Sports

Według danych z panelu telemetrycznego firmy Nielsen niedzielną transmisję hitu LaLiga Santander pomiędzy FC Barceloną a Realem Madryt na antenie Eleven Sports 1 obejrzało średnio 340 074 widzów (AMR Total Individuals), a całkowita widownia meczu przekroczyła 582 tysiące (reach). To rekord w historii relacji z El Clásico w ELEVEN SPORTS. Najlepszy wynik, 448 467 oglądających, transmisja osiągnęła o 16:57.  

[AdSense-A]

 

 

Wysoka była również oglądalność trwającego kilka godzin studia meczowego. Jego najwyższą widownię odnotowano podczas przerwy między pierwszą a drugą połową – średnio ponad 209 tysięcy w grupie Total Individuals.

[AdSense-B]

Dziennikarze i eksperci stacji obecni byli zarówno na legendarnym Camp Nou jak i w Warszawie. Część studia pokazywana była również na Facebooku ELEVEN SPORTS w dwóch 20-minutowych wejściach antenowych. Spotkanie zakończyło się wygraną FC Barcelony 5:1.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *