Ringier Axel Springer Polska oficjalnie rozpoczyna współpracę z Brand Metrics

Ringier Axel Springer Polska jako pierwszy polski wydawca, dzięki wyłącznej współpracy z firmą Brand Metrics, oferuje swoim partnerom biznesowym unikalną, jakościową analizę przeprowadzanych kampanii.

 

W czasach ogromnego szumu medialnego walka o uwagę klientów staje się ważnym zadaniem każdej komunikacji marketingowej, dlatego należy szukać sprawdzonych i mierzalnych sposobów na pomiar jakości komunikacji. Dziś wiemy, że nie tylko liczba kliknięć czy wyświetleń realnie wpływa na realizację celów biznesowych naszych klientów. Dlatego w Ringier Axel Springer Polska stawiamy na głębsze i jakościowe narzędzia pomiaru skuteczności kampanii content marketingowych prowadzonych w naszych serwisach. Dostarcza nam ich właśnie badanie Brand Metricsmówi Mariusz Wąsiński CSO w Ringier Axel Springer Polska.

Technologia Brand Metrics pozwala mierzyć wyniki uzyskiwane przez reklamy w witrynach wydawcy według czterech kluczowych wskaźników opisujących miejsce na ścieżce zakupowej: znajomość marki, rozważanie marki, preferencje marki oraz intencje zakupowe. Technologia umożliwia również porównywanie wyników kampanii na tle otoczenia konkurencyjnego zarówno w Polsce, jak i w danej kategorii na świecie.

Mierząc kampanie na dużą skalę, Ringier Axel Springer Polska będzie w stanie zaoferować unikalne dane na temat skuteczności reklam na polskim rynku, dzięki czemu będzie mógł jeszcze lepiej doradzać klientom w osiąganiu celów kampanii mówi Anders Lithner, CEO Brand Metrics.

Po kilku miesiącach testów i analiz wchodzimy dziś w fazę oficjalnej współpracy, co zbiega się z kolejnym etapem wdrażania naszej strategii komunikacji opartej na trzech filarach: zasięgu, odpowiedniemu kontekstowi, do którego użytkownicy mają zaufanie oraz uwagi rozumianej jako świadome zaangażowanie w treść. Dzięki wprowadzeniu pomiarów Brand Metrics do każdej dużej kampanii content marketingowej dajemy naszym klientom kolejny dowód – bardzo mierzalny – że ich reklamy działają dodaje Mariusz Wąsiński.

Dzięki współpracy z międzynarodową firmą badawczą Brand Metrics, Ringier Axel Springer Polska umożliwia swoim klientom zautomatyzowaną ocenę ich kampanii digitalowych. Miniankieta, która jest bezpośrednio zintegrowana z witryną wydawcy, mierzy stosunek użytkownika do reklamowanej marki.  W ten sposób można rzetelnie ocenić rzeczywisty, jakościowy sukces kampanii.

Brand Metrics to międzynarodowa firma badawcza, która współpracuje z największymi wydawcami medialnymi na całym świecie. Z jej usług korzystają m.in. The Guardian, De Telegraaf, The Washington Post, Axel Springer oraz Bloomberg.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *