Zapowiedzi TV

Ruszyła kampania promocyjna do „Drunk History – Pół litra historii” (wideo)

Już 12 października o godzinie 22:00 stacja Comedy Central wyemituje pierwszy odcinek najnowszej lokalnej produkcji, „Drunk History – Pół litra historii”. Premierze towarzyszy kampania promocyjna prowadzona w internecie, prasie, radiu i outdoorze.

W najbliższy czwartek na antenie Comedy Central zadebiutuje wyjątkowa produkcja w gwiazdorskiej obsadzie. „Drunk History – Pół lita historii” to serial, w którym znane osobistości polskiego show biznesu opowiedzą o zabawnych, często nieznanych historiach z dziejów Polski. Opowiadania snute będą pod wpływem alkoholu, co jeszcze bardziej spotęguje humorystyczny akcent serialu. Opowieści narratorów zobrazują inscenizacje kostiumowe. Jednak grający w nich aktorzy nie wypowiedzą żadnej kwestii, będą jedynie naśladować ruchem warg wypowiedzi osoby opowiadającej daną historię. Każdy półgodzinny odcinek programu będzie się składał z kilku odrębnych historii.

W „Drunk History – Pół litra historii” pojawi się wielu znanych aktorów, celebrytów, influencerów czy komików. W roli narratorów zobaczmy m. in. Joannę Kołaczkowską, Bartka Kasprzykowskiego, Renatę Dancewicz, Maćka Dąbrowskiego „Z Dupy”, Kasię Kołeczek, Leszka Lichotę, czy Mikołaja Lizuta. W postaci historyczne wcielą się natomiast: Piotr Cyrwus, Rafał Mohr, Mirosław Baka, Katarzyna Kwiatkowska i wielu innych.

Premierze „Drunk History – Pół lita historii” towarzyszy szeroko zakrojona kampania promocyjna, obejmująca działania w telewizji, internecie, prasie, radiu i outdoorze. Działania promocyjne będą trwały przez cały październik i prowadzone będą m.in. w TV guidach, na antenie radia RMF oraz m.in. na antenach kanałów Comedy Central, Comedy Central Family, MTV i Paramount Channel .

Promocja w mediach cyfrowych obejmuje reklamy typu video (pre-roll / midroll) i display (m.in. na WP.pl i You Tube), działania w mediach społecznościowych (m.in. facebook live stream ze spotkania z twórcami i aktorami), współpracę z influencerami (m.in. Maciej Dąbrowski „Z Dupy”, IndaHash), jak i wiele innych dodatkowych aktywności (m.in. uruchomienie specjalnej aplikacji „Drunk Fun”, przedpremierowe udostępnienie w internecie kilku historii). Ponadto reklamy serialu pojawiły się na autobusach oraz citylightach w największych miastach w Polsce, w tym w Warszawie, Gdańsku i Krakowie. Twarzami promocji są: Joanna Kołaczkowska, Maciej Dąbrowski „Z Dupy” i Piotr Cyrwus. Za kreację odpowiada agencja Kalicińscy.com, za planowanie mediów – dom mediowy Starcom

Producentem wykonawczym „Drunk History – Pół lita historii” jest ATM Grupa S.A. Reżyserami serialu są Bartosz Prokopowicz i Jan Macierewicz.

Premiera 12 października o godzinie 22:00.

 

Zdjęcie użytkownika Grzegorz Stapiński.

 

 

 

Jeden komentarz do “Ruszyła kampania promocyjna do „Drunk History – Pół litra historii” (wideo)

  • kurde, a ja widziałam tylko zajawki w tv i na yt, widzę reklamy mnie omijają szerokim łukiem. ale fajnie coś się dowiedzieć, swoją drogą całkiem fajny format, dobrze że coś nowego

    Odpowiedz

Skomentuj Lucy Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *