Internet & Gry - Reklama

Spoty Onetu o Polsce oglądane w 153 krajach (wideo)

Onet w ramach kampanii „100 lat Polsko” zorganizował plebiscyt na wybór filmów promujących Polskę za granicą. Celem było przybliżenie Polski obcokrajowcom. Twórcom kampanii zależało na tym, żeby świat zobaczył Polskę jako nietuzinkowy kraj, zamieszkany przez wyjątkowych, kreatywnych ludzi. Opowiedziano o tym lekko i z humorem.

 

Kampania o zasięgu międzynarodowym dotarła do 70 mln użytkowników w ponad 150 krajach. Spoty Onetu były wyświetlane 80 mln razy, a na stronie: 100latpolsko.pl ponad 1000 razy złożono życzenia Polsce i Polakom.

 

Każdy z siedmiu spotów Onetu, na które głosowano w plebiscycie, opowiada o wynalazkach lub ideach Polaków. W zrealizowanych produkcjach pokazano aparat podsłuchowy, resory samochodowe, spinacz, witaminę B1, peryskop, łazik księżycowy i teorię heliocentryczną Mikołaja Kopernika. Spośród nich internauci wybrali trzy filmy, które prezentowały Polskę za granicą.

 

 

 

 

Z okazji Święta Niepodległości, 11 listopada w Onecie był emitowany na żywo 3-godzinny specjalny program „100 lat Polsko”. W programie wystąpili goście ze świata kultury, dziennikarze oraz politycy, a także komentowano najważniejsze wydarzenia z obchodów Święta Niepodległości w całej Polsce. Program poprowadziła Katarzyna Janowska i Marcin Zawada, a relacje ze studia wirtualnego przeprowadziła Iwona Kutyna.

Program 100 lat Polsko! Miał 3 mln 100 tys. wyświetleń na stronie głównej Onetu, na Facebooku oraz Youtube.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *