DVB-TMediaSieci kablowe

Telewizja Echo24 wsparła biznes (wideo)

33 godziny darmowych emisji reklam dolnośląskich firm. Telewizja Echo24 wsparła lokalny biznes teraz w tym trudnym czasie związanym z koronawirusem.

 

– Pomogliśmy, czyli wyemitowaliśmy 100 darmowych emisji reklamy dla 20 firmpodkreśla Karolina Lewicka-Citak, telewizja Echo24.

Co dało łącznie dwa tysiące darmowych wyświetleń spotów reklamowych dolnośląskich firm na antenie Echo24.

– Dla wielu była to pierwsza okazja, żeby zaprezentować swój spot na antenie telewizyjnej. Współpracowaliśmy z firmami z wielu branż od ceramiki po przedsiębiorstwa budowlnedodaje Karolina Lewicka-Citak, telewizja Echo24.

 

 

A także firmy gastronimicznych i informatycznych. Wiele osób zaangażowało się w tworzenie akcji Echo24 wspiera biznes.

My możemy wyemitować za darmo spoty, wspomagaliśmy też lokalnych przedsiębiorców w produkcji taki spotów. Taki pomysł, żeby małą cegiełkę do tego wsparcia w pandemie lokalnego biznesu dołożyćmówi Tomasz Nykiel, telewizja Echo24.

Cel akcji, a więc darmowa promocja firm w mediach w trudnym czasie związanym z koronawirsem został osiągnięty.

– Udało nam się cel osiągnąć, bo takim celem było wsparcie lokalnego biznesu. My też jesteśmy takim małym przedsiebiorstwem i dokładamy swoją cegiełkę do tarczy antykryzysowejpodkreśla, Tomasz Nykiel, telewizja Echo24.

W ramach tarczy antykryzysowej do wrocławskich urzędów pracy trafiło ponad 21 tysięcy wniosków dotyczących dofinansowania przedsiębiorstw. Akcja Echo 24 była zorganizowana w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *