Media

TVN Media rozwija ofertę reklamową na urządzenia mobilne

TVN Media rozwija ofertę reklamową na urządzenia mobilne. Nowe formaty stawiają na budowanie skutecznej komunikacji marketingowej i mają skłaniać odbiorcę do interakcji.

 

 

 

TVN Media, od czterech lat konsekwentnie, realizuje politykę powiększania oferty Rich Media łączącej reklamę wizerunkową z szerokimi możliwościami interaktywnymi. Dzięki temu obecne portfolio reklamy mobilnej to kompleksowa oferta składająca się z pięciu zupełnie nowych formatów oraz z rozbudowania nowych funkcji w tych już znanych.
Portfolio Rich Media Mobile w  TVN Media składa się z następujących formatów:

  • Wipe: oferuje interakcje polegającą na starciu jednej lub kilku grafik z ekranu. Poszczególne akcje skutkują przejściem na stronę Klienta lub wywołują drugą interakcję.
  • Tap Action: oferuje interakcje polegającą na pojedynczym lub wielokrotnym „tapnięciu” jednej lub kilku grafik na ekranie. Poszczególne akcje skutkują przejściem na stronę Klienta lub wywołują drugą interakcję.
  • Shape: umożliwia  tworzenie kilku różnych połączeń pomiędzy różnymi punktami. Poszczególne akcje skutkują przejściem na stronę Klienta lub wywołują drugą interakcję.
  • Move: oferuje interakcję polegającą na przesunięciu elementów graficznych w jeden lub kilka wskazanych obszarów. Dany element może być przesuwany wielokrotnie w kilka obszarów. Poszczególne akcje skutkują przejściem na stronę Klienta lub wywołują drugą interakcję.
  • Multitouch: oferuje interakcje polegającą na dotknięciu w tym samym czasie kilku elementów graficznych na ekranie. Poszczególne akcje skutkują przejściem na stronę Klienta lub wywołują drugą interakcję.
  • Hold: oferuje interakcje  polegającą na przytrzymaniu przez określony czas jednej  grafiki na ekranie, a następnie kolejnej. Poszczególne akcje skutkują przejściem na stronę Klienta lub wywołują drugą interakcję.
  • Blow: umożliwia zdmuchnięcie wskazanego obiektu z ekranu. Wykonanie tej akcji skutkuje przejściem na stronę docelową klienta lub wywołuje drugą interakcję.
  • Shake: umożliwia wykonanie akcji pod wpływem potrząśnięcia telefonem. Efektem jest przejście na stronę docelową Klienta lub wywołanie drugiej interakcji.
  • Draw: umożliwia użytkownikowi rysowanie na planszy. Panel Draw pozwala na wybór koloru i grubości linii, a także usuwanie dotychczas narysowanych elementów.
  • Slide picture: oferuje interakcje polegającą na odsłanianiu przez użytkownika kolejnych plansz poprzez przesuwanie pionowej linii widocznej na ekranie. Początkowo użytkownik widzi dwie plansze podzielone linią w połowie ich szerokości, następnie przesuwając linię palcem odkrywa zasłoniętą część wybranej planszy. Po całkowitym odsłonięciu jednej z plansz, w tle ładuje się kolejna. Wykonanie tej akcji skutkuje przejściem na stronę docelową klienta lub wywołuje drugą interakcję.
  • Press: umożliwia użytkownikowi wykonywanie poszczególnych akcji w różnym tempie w zależności od siły nacisku użytkownika na ekran telefonu. Do tej formy wykorzystywana jest technologia force touch (obecnie dostępna w iPhone powyżej 6s). Wykonanie tej akcji skutkuje przejściem na stronę docelową klienta lub wywołuje drugą interakcję.

Interaktywne formy z portfolio TVN pozwalają na udostępnianie efektu wykonanej podczas oglądania spotu interakcji na prywatnych profilach społecznościowych użytkowników. Dzięki temu marki dostają narzędzie do budowania wizerunku poprzez ambasadorów wśród konsumentów. Takie podejście to nowość na polskim rynku reklamy. Pierwsza kampania z wykorzystaniem nowych możliwości z portfolio Rich Media Mobile, która osiągnęła wysoki wskaźnik zaangażowania, została zrealizowana dla klienta BT Desperados w Grupie Żywiec, materiały przygotowała agencja  K2, a zakupem mediów zajął się  dom mediowy Mediavest. Obecnie emitują się już  kolejne kampanie w oparciu o nowe formy reklamy mobile.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *