Dwie części „Atlasu chmur i pogody” z „Gazetą Wyborczą”

We wtorek i w środę, 20 i 21 lutego br. razem z „Gazetą Wyborczą” będzie można kupić dwie części „Atlasu chmur i pogody” – ilustrowanego przewodnika po zjawiskach atmosferycznych.
 

 
„Atlas chmur i pogody” to źródło fascynującej i wszechstronnej wiedzy o pogodzie, w tym o chmurach – jej najistotniejszych prognostykach. Opracowanie dostarcza informacji z zakresu meteorologii oraz zjawisk optycznych i elektrycznych w atmosferze. Precyzyjna charakterystyka poszczególnych rodzajów chmur wraz ze starannie dobranymi fotografiami ułatwia ich rozpoznanie, a cenne wskazówki umożliwiają samodzielne prognozowanie pogody.
Z pierwszej części atlasu, która ukaże się we wtorek, 20 lutego br., czytelnicy dowiedzą się, z czego składa się atmosfera, jak powstają chmury, a także jakie są ich rodzaje i jak je rozpoznać. W drugiej części atlasu, która pojawi się na rynku w środę, 21 lutego br., zostaną zawarte informacje na temat elektryczności w atmosferze oraz sposobu formowania się chmur burzowych, ciekawostki na temat hydro- i litometeorów oraz fascynujących zjawisk optycznych oraz wskazówki, jak samodzielnie prognozować pogodę na podstawie rozmaitych naturalnych prognostyków pogody.
Autorem atlasów jest Piotr Piotrowski – wykładowca akademicki, specjalista z zakresu klimatologii i ekstremalnych zjawisk pogodowych.
Więcej o „Atlasie chmur i pogody” można znaleźć na Wyborcza.pl.
Wydania „Gazety Wyborczej” z dwiema częściami „Atlasu chmur i pogody” wspiera promocja w telewizji (TVN, Polsat, stacje tematyczne) i w internecie (media społecznościowe), a także autopromocja. Kreację kampanii przygotował Dział marketingu „Gazety Wyborczej” we współpracy z agencją Bardzo, za zakup mediów odpowiadał zespół Blue449. 


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *