Internet & Gry - Reklama

Gazeta.pl prezentuje jesienną ramówkę wideo

Tegoroczna jesień w Gazeta.pl upłynie w dużej mierze pod znakiem wideo. Wśród 13 programów publikowanych na stronie głównej portalu znajdą się zarówno unikalne formaty interaktywne, jak i znane oraz cieszące się dużą oglądalnością programy, w tym „Studio Biznes” i „Poranna Rozmowa”. W nowej ramówce Gazeta.pl nie zabraknie również rozrywki oraz tematów sportowych. Plan redakcji na najbliższe miesiące zostanie zaprezentowany klientom portalu w formie gazetki przypominającej program telewizyjny.

 

– Jesienna ramówka Gazeta.pl to solidny zestaw nowych formatów i wzmocnienie tych, które doceniają nasi czytelnicy. Przygotowaliśmy bogatą ofertę treści publicystycznych, biznesowych, sportowych i lifestyle’owych. Stawiamy także na zwrot w stronę interaktywności. W naszym nowym formacie “Q&A” to użytkownicy decydują, jaki temat omawiamy z ekspertem i to oni zadają pytania. Interaktywność nie tylko pozwala angażować użytkowników, ale jest też atrakcyjna dla potencjalnych reklamodawców  mówi Łukasz Kijek, redaktor naczelny serwisów informacyjnych i dyrektor ds. rozwoju treści wideo w Gazeta.pl.

Gazeta.pl od dawna wyznacza trendy w rozwoju interaktywnych form wideo na polskim rynku – i właśnie takich formatów nie zabraknie w portalu jesienią. Nowością w ofercie portalu jest prowadzony przez Marię Mazurek „Q&A”, w którym widzowie pytają, a eksperci odpowiadają. W ramówce wideo Gazeta.pl znalazł się także „Interaktywny Sport Quiz” – jeden z pierwszych tego typu formatów w polskim internecie, angażujący widza i dostarczający rozrywki, której w czasie pandemii użytkownicy jeszcze chętniej poszukują w sieci.

Oprócz tego do nowej ramówki Gazeta.pl trafiła też znana z platformy YouTube „Lista Plotka”, czyli format prowadzony przez Ninę Cieślińską, przed którą gwiazdy nie mają żadnych tajemnic.

W portalu ponownie będzie można także zobaczyć znane już wcześniej programy. Jesienią w odświeżonej scenografii na strony Gazeta.pl wracają bowiem formaty cieszące się wśród widzów dużą ​popularnością. W najbliższych miesiącach użytkownicy portalu znów będą mogli śledzić m.in. „Studio Biznes”„Poranną RozmowꔄSekcję Piłkarską” czy „HomeBeauty”.

Innowacyjny jest także sposób zaprezentowania jesiennej ramówki Gazeta.pl reklamodawcom. – W tym roku zdecydowaliśmy się pokazać klientom naszą ramówkę w postaci znanej w każdym domu gazetki telewizyjnej, która z jednej strony pozwala wyeksponować nasze czołowe formaty, a z drugiej – daje możliwość zabawy formą. Dzięki temu nie brakuje opisów, wywiadów i zabawnych rozwiązań graficznych, czego efektem jest moja ulubiona sekcja gazetki, czyli „W ogniu pytań”tłumaczy Rafał Madajczak, dyrektor rozwoju marki Gazeta.pl.

Gazetkę prezentującą ramówkę wideo Gazeta.pl można obejrzeć tutaj.

Skupienie uwagi zespołu Gazeta.pl na tematach rozrywkowych potwierdza też wrześniowy debiut nowego modułu na łamach portalu – Centrum Zarządzania Rozrywką. W jego ramach w każdy piątek o godz. 16:00 na stronie głównej portalu redakcje, na czele z Kultura.Gazeta.pl, dostarczają czytelnikom recenzji, rekomendacji, wywiadów i zapowiedzi filmów, koncertów, spektakli oraz książek. Więcej informacji – tutaj.

Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Według badania Mediapanel w sierpniu 2021 r. serwisy Grupy Agora odwiedziło 17,5 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 639,8 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Plotek.plWiadomosci.Gazeta.pleDziecko.plSport.plNext.Gazeta.pl i Moto.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *