Prasa - Ksiązka

Ruszyła kampania „Treści do potęgi Newsweek” (wideo)

Pod hasłem „Treści do potęgi Newsweek” ruszyła kampania wizerunkowa Newsweeka. Nowa kampania podkreśla jakość i różnorodność tematów, które są poruszane nie tylko w tygodniku, ale także we wszystkich wydaniach pod marką Newsweeka. Kampania wizerunkowa przedstawia dziennikarzy, którzy dla Newsweeka tworzą treści i są ekspertami w swoich dziedzinach.

 

Newsweek Polska zawiera najszerszą ofertę na rynku wydawniczym. W portfolio jest tygodnik Newsweek Polska, 3 kwartalniki: Newsweek Psychologia, Newsweek Zdrowie i Newsweek Slow, 2 dwumiesięczniki: Newsweek Historia i Newsweek Learning English, ponadto wydania specjalne, serwis Newsweek.pl, podcasty, programy wideo i kanały social media.

Kampania wizerunkowa Newsweeka jest zgodna ze strategią rozwoju brandu. Newsweek Polska to przede wszystkim marka opiniotwórcza, która wyznacza trendy i poszerza horyzonty. Naszą największą siłą są wybitni dziennikarze, za którymi stoją wysokiej jakości treści odpowiadające na potrzeby naszych czytelników – mówi Anna Kaczmarska, dyrektor wydawnicza segmentu premium w Ringier Axel Springer Polska.

 

 

Kampania Newsweeka będzie trwała przez 4 tygodnie do 2 maja i obejmie TV (Polsat Media, TVN Media), kino (Helios, Kinads), radio (Grupa RMF, Agora), online, oraz prasę (tytuły z portfolio grupy Ringier Axel Springer Polska).

Chcieliśmy by nasza nowa kampania nie była reklamą kolejnych numerów, ale podkreślała to czym jest Newsweek Polska, a przede wszystkim by pokazywała naszych świetnych autorówmówi Tomasz Lis, redaktor naczelny Newsweeka.

Kampania wizerunkowa Newsweeka podkreśla jakościowe dziennikarstwo, które tworzy zespół znakomitych dziennikarzy. Twarzami kampanii zostali dziennikarze, m.in.: Dawid Karpiuk (Społeczeństwo do potęgi Newsweek), Marcin Marczak (Felietony do potęgi Newsweek), Anna Dorota Romanowska (Nauka do potęgi Newsweek), Elżbieta Turlej (Reportaże do potęgi Newsweek), Waldemar Kumór (Historia do potęgi Newsweek), Karolina Pasternak (Kultura do potęgi Newsweek), Dariusz Ćwiklak (Biznes do potęgi Newsweek), Aleksander Hudzik (Kultura do potęgi Newsweek).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *